تخفیف

اسکنر اسناد کانن مدل CANON imageFORMULA DR-F120 Canon imageFORMULA DR-F120 Document Scanner

(0) 3

معرفی کلی

تکنولوژی اسکن: CMOS CIS

قابلیت اسکن دورو: دارد

اسکن نگاتیو: ندارد

سایز اسکن: A4

بررسی تخصصی
کد محصول
برند
ناموجود
برای اطلاع یافتن از موجود شدن این کالا زنگوله را بزنید!

اسکنر اسناد کانن مدل CANON DR-F120

Canon DR-F120 Document Scanner

معرفی کلی

اسکنر کانن مدل DRF120 یکی دیگر از محصولات تولیدی شرکت کانن میباشد که از لحاظ کیفیت کار و جنس مواد به کار رفته در آن همانند سایر اسکنرهای تولیدی شرکت کانن از مرغوبیت خوبی برخوردار است. اسکنر مدل DRF120 اسناد و مدارک شمار را با کیفیت اپتیکالی معادل با 1200 dpi اسکن میکند که کیفیتی قابل توجه میباشد برای اسکن گرفتن.

ظرفیت سینی اسکنر کانن DRF120 به میزان 50 برگ در حالت ADF میباشد و تعداد اسکن پیشنهاد شده از طرف شرکت کانن برای اسکن روزانه با DRF120 به میزان 1000 برگ در روز میباشد که مناسب محیط های اداری و محل کار شما میباشد.

 

قیمت اسکنر f120

اسکنر f120

سرعت اسکن در اسکنر کانن drf120 در حالت رنگی با کیفیت 200 dpi به میزان 18 تصویر در دقیقه میباشد و در حالت اسکن سیاه و سفید با کیفیت 200 dpi به میزان 36 تصویر در دقیقه میباشد. سایز اسکن در کانن مدل drf120 به اندازه یک برگ a4 میباشد و خوشبختانه اسکنر drf120 قابلیت اسکن دورو دارد. از دیگر قابلیت های اسکنر drf120 میتوان به ویژگی هایی همچون تشخیص اتوماتیک سایز سند و گرفتن حاشیه سیاه دور تصاویر اسکن شده , قابلیت تشخیص اسناد سفید و حذف آنها و تنظیم اتوماتیک رنگ سفید اشاره کرد.

قیمت اسکنر کانن f120

قابل ذکر است که اسکنر CANON DRF120 قابلیت تمیز کردن اتوماتیک اسناد را داراست و هم چنین پررنگ کردن متون کم رنگ و کم رنگ زمینه اسناد را نیز برای شما انجام میدهد که قابلیتی درخور توجه است. اگر هنوز هم برای خرید اسکنر کانن drf120 مردد هستید خانه پرینتر برای راهنمایی هر چه بهتر شما مشتری گرامی پیشنهاد میکند که نظری هر چند اجمالی به دیگر محصول تولیدی شرکت کانن که اسکنر کانن مدل lied120 میباشد و توانسته نظر مثبت خریداران و استفاده کنندگان را به خود جلب کند داشته باشید.

بازگشت
ارتباط با پشتیبانی در تلگرام
ارتباط با پشتیبانی در واتس‌اپ
ارتباط با پشتیبانی در ایتا
rubika
ارتباط با پشتیبانی در روبیکا