نوروز 1403 مبارک

اسکنر ای ویژن مدل AVISION AD120 AVISION AD120 SCANNER

(3) 4

معرفی کلی

تکنولوژی اسکن: CIS

قابلیت اسکن دورو: دارد

اسکن نگاتیو: ندارد

سایز اسکن: A4

بررسی تخصصی
کد محصول
برند
قیمت قابل پرداخت
14,630,000 تومان

اسکنر ای ویژن مدل AD120

AVISION AD120 SCANNER

معرفی کلی

اسکنر ای ویژن مدل AD120 محصول تولیدی شرکت ای ویژن میباشد که از لحاظ کیفیت اسکن و جنس مواد به کار رفته در ساخت آن مرغوبیت مقبول و قابل توجهی دارد. تکنولوژی اسکن در اسکنر ای ویژن ad120 از نوع CIS میباشد که باعث میشود کیفیت اسکن اسناد و مدارک شما به مراتب بیشتر شود. با توجه به ابعاد و وزن AD120 میتوانید به راحتی آن را جا به جا کنید و بدون اینکه فضای زیادی را اشغال کند اسکنر 120 را بر روی میز کار خود قرار دهید. 

خرید اسکنر ای ویژن ad120

اسکنر مدل ad120 دارای قابلیت تغذیه خودکار به میزان 40 برگ میباشد و این امکان را به شما میدهد که برای اسکن یک سند خاص در حجم بالا از آن استفاده کنید بدین ترتیب که شما سند را در داخل ای ویژن مدل ad120 قرار میدهید و با فشردن یک دکمه دستگاه شروع به اسکن گرفتن از سند شما به میزان درخواستی میکند. اسکنرavision ad120 قابلیت اسکن دورو را نیز داراست و دیگر نیازی نیست که شما برای اسکن گرفتن دورو به صورت دستی اقدام کنید و ad120 این کار را برای شما به صورت اتوماتیک انجام میدهد که باعث صرفه جویی در زمان و وقت شما میشود.

اسکنر ad120

قیمت اسکنر مدل avision ad120

تعداد اسکن روزانه پیشنهادی برای اسکنر ایویژن 120 به گفته خود شرکت ای ویژن به میزان 1000برگ در روز میباشد که مناسب برای کارهای با حجم کاری بالا و محیط های اداری و تجاری میباشد. سرعت اسکن رنگی و سیاه و سفید در اسکنر ad120 به میزان 25 برگ در دقیقه و به صورت دورو میباشد. با تمام توضیحاتی که برای اسکنر ad120 ای ویژن ذکر کردیم اگر هنوز فکر میکنید که به بررسی بیشتری نیاز دارید برای خرید اسکنر , خانه پرینتر به شما توصیه میکند برای خرید هر چه بهتر و مطمعن تر خود از دیگر محصول تولیدی شرکت ای ویژن که همان اسکنر ای ویژن مدل AD125 میباشد و توانسته است نظر مثبت مشتریان را به خود جلب کند دیدن فرمایید.

بازگشت
ارتباط با پشتیبانی در تلگرام
ارتباط با پشتیبانی در واتس‌اپ
ارتباط با پشتیبانی در ایتا
rubika
ارتباط با پشتیبانی در روبیکا