نوروز 1403 مبارک

اسکنر کانن مدل DR-C130 Canon DR-C130 Scanner

(0) 3

معرفی کلی

قابلیت اسکن دو رو: دارد

سایز اسکن: A4

اسکن اتوماتیک: دارد

سرعت اسکن: 15 برگ در دقیقه

بررسی تخصصی
کد محصول
برند
ناموجود
برای اطلاع یافتن از موجود شدن این کالا زنگوله را بزنید!

اسکنر کانن مدل C130

Canon C130 Scanner

معرفی کلی
 
اسکنر کانن C130, یکی دیگر از محصولات تولیدی شرکت کانن میباشد که از لحاظ کیفیت اسکن و جنس مواد به کار رفته در ساخت اسکنر به مانند اسکنر کانن مدل c240 از مرغوبیت خاصی برخوردار است. اسکنر مدل C130 میتواند اسناد را هم به صورت رنگی و هم به صورت سیاه و سفید با رزولوشنی برابر با 600 DPI برای شما اسکن کند. سرعت اسکن رنگی در آن برای حالت دورو 30 برگ در دقیقه و برای حالت تک رو حدود 30 برگ در دقیقه میباشد این درحالی است که سرعت اسکن سیاه و سفید اسکنر 130 برای حالت دورو 30 برگ در دقیقه و برای حالت تک رو 30 برگ در دقیقه میباشد.
 
قیمت اسکنر کانن c130

اسکنر کانن drc130 دارای قابلیت اسکن دورو میباشد و قابلیت تغذیه خودکار ADF میباشد که این اسکنر را برای کارهایی که سرعت اسکن کردن در آن مهم میباشد مناسب ساخته است به همین منظور اگر کار شما به گونه ای است که باید حجم بالایی از اسکن را در طی روز و با سرعتی بالا انجام دهید خرید اسکنر کانن 130 گزینه مناسبی برای این کار میباشد.

اسکنر c130

با توجه به ابعاد و وزن این اسکنر به راحتی میتوانید آن را جا به جا کرده بر روی میز کار خود قرار داده و از آن استفاده کنید. اسکنر اسناد کانن drc130 مجهز به درایورهایی است که کار اسکن کردن را برای شمار احت کرده و از اسکن کردن با آن بسیار لذت خواهید برد چرا که این درایورها قادر هستند تیرگی و لک و رنگ پریدگی را از اسناد و مدارک شما حذف کرده و یک اسکن با کیفیتی مطلوب را برای شما رقم میزند.
 
خرید اسکنر c130
 
اسکنر مدل drc130 قابلیت تشخیص متن ocr را داراست و میتوانید اسناد و مدارک اسکن شده خود را در کامپیوتر ذخیره کرده و برای ویرایش یا بازخوانی در مراحل بعدی آن را به صورت ذخیره شده داشته باشید. با تمام ویژگی هایی که برای اسکنر canon drc130 بر شمردیم اگر هنوز هم برای خرید اسکنر نیاز به تحقیق بیشتری دارید به شما پیشنهاد میدهیم که از دیگر اسکنر تولیدی شرکت کانن که اسکنر کانن مدل لاید 120 میباشد وتوانسته است نظر مثبت مشتریان را به خود جلب کند, دیدن کنید.
بازگشت
ارتباط با پشتیبانی در تلگرام
ارتباط با پشتیبانی در واتس‌اپ
ارتباط با پشتیبانی در ایتا
rubika
ارتباط با پشتیبانی در روبیکا