نوروز 1403 مبارک

کاغذ A4 دبل آ Double A paper A4 Double A A4 Plain Paper

(1) 5

معرفی کلی

 

( قیمت فوق برای 100 کارتن یا بیشتر می باشد )

درجه کیفی: A

گرماژ هر مترمربع: 80 گرم

رنگ: سفید

بسته بندی: 500 تایی

بررسی تخصصی
کد محصول
برند
قیمت قابل پرداخت
159,000 تومان

 

کاغذ A4 دبل آ Double A paper A4

Double A A4 Plain Paper

 

 

خرید عمده کاغذ A4 دبل آ

جزئیات

 کاغذ A4 دابل آ 80 گرم بر متر مربع قابلیت استفاده از دو طرف کاغذ به ورق کاغذ کدری (اجازه ندادن به عبور نور) بالائی ارائه می نماید سطح لطیف کاغذ قابلیت چاپ و کپی دقیقی را سبب می شود دارای لفاف محافظ از رطوبت است.

نقاط قوت 
 
سطح لطیف کاغذ A4 دبل آ قابلیت چاپ و کپی دقیقی را سبب می شود قابلیت استفاده از دو طرف کاغذ, به ورق کاغذ شفافیت بالائی ارائه می کند ظاهر درخشان کاغذ آ4 دابل آ, کنتراست بالائی به چاپ می بخشد (میزان اختلاف میان روشنترین و تیره ترین بخش تصویر) نحوه برش کاغذ که بواسطه تکنولوژی پیشرفته تولید حاصل گشته است, سبب عمر طولانی مدت دستگاه کپی به هنگام استفاده می گردد خاصیت ضد حلقه شدن (Anti-curl) سبب ممانعت از جمع شدن کاغذ در دستگاه کپی می گردد محتویات گرد و غبار در مقیاس پائین سبب کاهش هزینه استفاده از دستگاه کپی می گردد.

قیمت عمده کاغذ A4 دبل آ

کاغذ A4 دبل آ

یکی از پر فروش ترین کاغذهای تحریر در ایران است و اغلب بانک های خصوصی مشتریان این برند هستند, اگر بایگانی اسناد برای شما اهمیت دارد ما به شما این برند را توصیه می کنیم.

کاغذ A4 دبل A, توسط کمپانی (Advance Agro) ساخته می شود. یکی از پیشرفته ترین و جامع ترین تولید کنندگان کاغذ و خمیر کاغذ در دنیا محسوب می شود. کاغذ a4 دبل از درختان اوکالیپتوس کاشته شده در استرالیا و تایلند به عمل می آید. طبق قراردادی که بین این شرکت و یک میلیون کشاورزی که در استرالیا فعالیت می کردند بسته شد, این کشاورزات وظیفه تولید و نگهداری از این درختان را بر عهده دارند.

حفظ منابع طبیعی

کاغذ آ4 دبل آ از چوب درختانی تولید می شود که تنها به منظور تولید کاغذ در زمینهای بلااستفاده به عمل آمده اند و به هیچ وجه حتی یک درخت از جنگل های طبیعی جهت تهیه مواد اولیه این کاغذ قطع نمی شود. درختان مزارع دبل آ سالانه 6/1 میلیون تن اکسیژن درفضا رها می کنند و از تکثیر 4/2 میلیون تن امواج Co2 در فضا جلوگیری می کنند.

قیمت کاغذ A4 دبل آ

گفته های کمپانی دبل آ 

دبل آ یک طیف گسترده ای از محصولات کاغذی است که مناسب نیازها ، الزامات و بودجه های مشتریان ما در سراسر جهان است . این کیفیت بالا, عمل‌کرد برتر و زیست محیطی صمیمی, باعث شده کاغذ کپی آ4 دبل آ با هر کسی که به کاغذ نیاز دارد ملاقات کند.

دبل آ به تولید دو نوع چاپ و کاغذ می انجامد

1. چوب بدون روکش - کاغذ آزاد

این نوع کاغذ بهترین انتخاب برای چاپ و نوشتن است و در انواع مختلف از وزن 50 تا 120 گرم در هر متر مربع و یا GSM تولید شده است. موجود در هر دو رول و ورق, کاغذ نیز به اندازه استاندارد برش داده شده و تحت نام تجاری  double a یا 2 برابر فروخته می شود.

2. کاغذ پوشش داده شده و یا هنر کاغذ

این نوع کاغذ پوشش داده شده در هر دو طرف با یک ماده سفید برای صاف کردن و براق کردن سطح, این کاغذ در هر دو رول و ورق در دسترس است. هم چنین برای خرید هر چه بهتر کاغذ a4, پیشنهاد میکنیم که از دیگر محصول پرفوش خانه پرینتر که کاغذ A4 جی کی میباشد , دیدن فرمایید.

بازگشت
ارتباط با پشتیبانی در تلگرام
ارتباط با پشتیبانی در واتس‌اپ
ارتباط با پشتیبانی در ایتا
rubika
ارتباط با پشتیبانی در روبیکا