نوروز 1403 مبارک

پرینتر‌ سلفی کانن کامپکت مدل Canon SELPHY CP1300 Canon SELPHY CP1300 Wireless Printer

(0) 3

معرفی کلی

تکنولوژی چاپ : چاپ تصعیدی

نوع چاپ : رنگی

کاربری : تک کاره

سایز چاپ : کاغذ عکس

بررسی تخصصی
کد محصول
برند
قیمت قابل پرداخت
8,000,000 تومان

پرینتر‌ سلفی کانن کامپکت مدل Canon SELPHY CP1300

Canon SELPHY CP1300 Wireless Printer

معرفی کلی
 
پرينتر كانن مدل CP1300 يكي ديگر از محصولات چاپ عكس كانن است كه به تازگي از سوي كانن معرفي گرديده و نسل جديدي از پرينتر هاي چاپ حرارتي كانن را در معرض نمايش مي گزارد . مشخصات اصلي پرینتر Canon SELPHY CP1300 كه در اولين نگاه هم به چشم مي خورد صفحه نمايش بزرگ ۳٫۲ اينچي (Large 8.1 cm tilt up screen) اشاره كرد كه با كيفيت قابل قبولي مي تواند تصاوير و منو ها را براي بازديد تصاوير نمايش دهد .
 
از ديگر مشخصاتي كه پرينتر مدل CP1300 شاهد آن هستيم مي توان به تكنولوژي تصحيح رنگ كانن اشاره كرد كه با سرعت بسيار بالايي قادر به پردازش تصاوير براي چاپ است ، و مي تواند عكس ها را با وضوح ۳۰۰×۳۰۰ نقطه بر اينچ چاپ كند. يكي ديگر از شاخصه هاي اصلي كه در اين پرينتر شاهد آن هستيم استفاده از تكنولوژي WiFi چند منظوره است كه براي اتصال دوربين ديجيتال و تلفن همراه به پرينتر است .
 
از مشخصات جذابي كه بر روي Canon SELPHY CP1300 شاهد آن هستيم امكان استفاده از انواع برچسب ها بر روي تصاوير است و مي توانيد عكس هاي خود را در ابعاد ۶×۴ براي دوستان خود به صورت كارت پستال چاپ كنيد. از ديگر مشخصاتي كه Canon CP1300 به شما مي تواند ارائه دهد چاپ دو ، چهار و شش عكس در يك برگ كاغذ است كه مي توانيد از اين قابليت براي چاپ انواع عكس هاي هم شكل استفاده كنيد. همچنين اين پرينتر قابليت استفاده به صورت بي سيم با استفاده از باتري ليتيوم مخصوص را دارد. با استفاده از اين پرينتر قادر خواهيد بود نه تنها با استفاده از WiFi تصاوير خود را چاپ كنيد بلكه مي توانيد با استفاده از پورت USB و درگاه فلش و خشاب كارت حافظه عكس هاي خود را بر روي صفحه نمايش بازبيني و اديت كنيد و پس از آن به چاپ برسانيد.

خرید پرینتر سلفی کانن مدل cp1300

پرينتر كانن CP1300 ، دارای ویژگی های منحصر به فردی است که برای کاربران هیجان انگیز خواهد بود؛ برای آشنایی بیشتر با جدید ترین محصول کمپانی بزرگ کانن ، با ما همراه باشید .

مشخصات پرینتر كانن مدل CP1300

سیستم چاپ : حرارتی / با تصعید رنگ
حداکثر رزولوشن : ۳۰۰dpi
حداقل سایز پرینت : ۶×۴ سانتی متر
سرعت چاپ : در ابعاد ۶×۴ حدود ۴۷ ثانیه
اپلیکیشن سازگار با : اپل و آندروید
صفحه
نمایش LCD 3.2 اینچ
رابط USB برای چاپ از کامپیوتر
ورودی ها : PictBridge,Wireless,SD card

پرینتر کانن CP1300 ، از وزن کمی برخوردار است که حمل و جابجایی آن را آسان می کند . همچنین این پرینتر، قابلیت اتصال به وای فای و نیز موبایل را دارا می باشد . جالب است بدانید که پرینتر جدید کانن ، توانایی اشتراک گذاری محتویات کارت های حافظه در دستگاه های مختلف ، با سرعت فوق العاده را در خود دارد .

چاپ عکس در مسافرت 
همانطور که اشاره کردیم ، پرینتر چاپ عکس CP1300 ، از وزن بسیار کمی برخوردار است ؛ همین ویژگی سبب شده تا کاربران بتوانند آن را با خود به مسافرت ها و مهمانی هایشان برده و ظرف مدت چند ثانیه ، عکس های بسیار با کیفیتی را از دوربین و یا گوشی تلفن همراه خود چاپ نمایند .

قیمت پرینتر کانن مدل CP1300



پرینتر کانن CP1300 ، نسخه‌ی ارتقاء یافته و آپدیت‌ شده‌ی پرینتر CP1200 محسوب می‌شود و ابزار بی‌نظیری برای اتصال به دوربین‌های دیجیتالی یا تلفن‌های همراه هوشمند به شمار می‌آید.

باتری پر قدرت
در پرینتر کانن CP1300 از باتری های بی سیم و پرقدرتی بهره گرفته شده است که خیال کاربر را بابت دوام باتری دستگاه ، راحت می کند . شما می توانید با تکیه بر ویژگی بی سیم بودن باتری ، این پرینتر سلفی را در هرجایی که بخواهید مورد استفاده قرار داده و عکس های بی نظیری را بدون نگرانی در مورد اتمام باتری ، به چاپ برسانید .

امکان اتصال به باتری های اکسترنال 
امکان اتصال به باتری های اکسترنال ، یکی از دیگر ویژگی های جذاب پرینتر کانن CP1300 می باشد که به واسطه ی آن ، حمل و نقل این پرینتر ساده تر می شود . پس به راحتی و بدون هیچ‌ نگرانی، این پرینتر سلفی کامپکت را در جیب خود قرار داده و به هرجا که می‌خواهید بروید . همچنین یک دکمه‌ی وای فای مشخص روی بدنه‌ی آن تعبیه شده که با فشردن آن می‌توان مستقیما تنظیمات وایرلس و اینترنت را در پرینتر بررسی و تعدیل نمود.

فروش پرینتر کانن cp1300

دیگر ویژگی ها
کانن اعلام کرده که پرینتر کانن CP1300 ، مجهز به یک صفحه نمایش LCD بزرگتر از ۳٫۲ اینچی می باشد. همچنین این صفحه نمایش ، تاشو نیز هست. جالب است بدانید که به کمک جستجو بر اساس تاریخی که به آن افزوده شده، تصاویر مورد نظر خیلی راحت‌تر یافت می‌شوند. با پرینتر سلفی CP1300 می‌توان عکس‌هایی در ابعاد ۲ در ۶ چاپ کرد . تعبیه ی و مود Party Shuffle در این پرینتر، باعث شده تا با اتصال به وای فای بتوان به طور همزمان با چند دستگاه موبایل به آن متصل شد و عکس‌ها را با یکدیگر ترکیب کرده و یک عکس ترکیب‌ شده چاپ نمود.

 

بازگشت
ارتباط با پشتیبانی در تلگرام
ارتباط با پشتیبانی در واتس‌اپ
ارتباط با پشتیبانی در ایتا
rubika
ارتباط با پشتیبانی در روبیکا