نوروز 1403 مبارک

کاغذ رنگی کپی مکس a4 بسته 500 برگی Copimax Colored 80gr A4 Paper

(0) 3

معرفی کلی

(قیمت فوق برای 100 کارتن یا بیشتر میباشد)

کشور تولید کننده کاغذ: هند

بسته بندی: هر بسته حاوی 500 برگه کاغذ

گراماژ: 80 گرم

رنگ: در 4 رنگ (آبی, قرمز, سبز, زرد)

بررسی تخصصی
کد محصول
برند
قیمت قابل پرداخت
130,000 تومان

 

کاغذ a4 رنگی کپی مکس

Copimax Colored 80gr A4 Paper

معرفی کلی

کاغذ a4 رنگی کپی مکس, از کاغذهای تحریر تولید شده توسط برند مطرح COPIMX میباشد که بالغ بر 50 سال سابقه فعالیت در ایران را دارد و به مانند کاغذ a4 سل پرینت از کیفیت و مرغوبیت بالایی برخوردار است. یکی از پرمصرف ترین لوازم تحریر چه در اداره و مکان های آموزشی و چه در خانه و دفاتر فنی کاغذهای تحریر هستند و در این بین کاغذ آ4 رنگی کپی مکس, از مصرف ویژه ایی برخوردار است. همواره برای انتخاب کاغذ تحریر با کیفیت و مرغوب دو نکته را در نظر داشته باشید, اول اینکه بافت کاغذ باید نرم و بدون پرز باشد, چرا که در هنگام عملیات چاپ و پرینت توسط دستگاه های کپی و پرینتر , چنانچه کاغذ مصرفی شما دارای پرز باشد به مرور زمان باعث آسیب رساندن به دستگاه های چاپ شما میشوند.

خرید کاغذ رنگی کپی مکس سایز a4

کاغذ a4 رنگی کپیمکس, یک کاغذ تحریر بدون پرز میباشد که دارای سطحی صاف و با کیفیت است که حس خوبی را هنگام نوشتن بر روی کاغذ, به دست میدهد و موجب استهلاک دستگاه پرینتر و کپی نمیشود و میتواند گزینه بسیار مناسبی برا استفاده در دفاتر فنی باشد. کاغذ آ4 رنگی کپیمکس دارای گراماژی برابر با 80 گرم است که وزن استاندارد را دارا میباشد و در هر بسته از آن تعداد 500 برگه کاغذ موجود است و هر 5 بسته نیز در یک کارتن به صورت وکیوم قرار داده شده اند و روانه بازار مصرف کننده میشوند.
عامل مهم دیگری که در هنگام انتخاب و خرید کاغذ a4 کپی مکس رنگی باید مورد توجه قرار گیرد, نوع رنگ کاغذ است. کاغذهای رنگی کپی مکس در 10 رنگ روانه بازار مصرف کننده میشوند. گاها در هر بسته 500 عددی از این کاغذها 10 و یا 5 رنگ از کاغذ قرار داده میشوند, اما به صورت معمول و با توجه به نیاز خریداران کاغذهای رنگی کپی مکس, هر بسته حاوی 500 برگ کاغذ A4 از یک نوع رنگ میباشد.

قیمت کاغذ رنگی کپی مکس سایز a4

کاغذ copimax a4 ساخته شده از مواد اولیه مرغوب میباشد, کاغذ کپی مکس با تکنولوژی آلکالاین و با استفاده از خمیر بدون کلر تولید شده و به همین علت دارای درجه کیفیتی بالایی است. طریقه برش کاغذ که به صورت لیزری و با دستگاه های تمام اتوماتیک و در داخل کشور انجام میگرد و باعث شده که تا خط برشی صاف و یکنواخت داشته باشد و به همین علت کم ترین گیر را در دستگاه های کپی و پرینتر داشته باشد. برای استفاده طولانی مدت از کاغذ بهتر است که آن را به دور از رطوبت و در محیطی کاملا خشک نگهداری کنید.

بازگشت
ارتباط با پشتیبانی در تلگرام
ارتباط با پشتیبانی در واتس‌اپ
ارتباط با پشتیبانی در ایتا
rubika
ارتباط با پشتیبانی در روبیکا